اجتماعی

برگزاری همايش صنفی عفاف و حجاب در استان البرز همايش صنفی عفاف و حجاب با تعامل و حضور نمايندگان اتاق ‏اصناف استان، رئيس پليس نظارت بر اماکن عمومی استان، مسئولان اتحاديه پوشاک ‏و... در سالن جلسات اتاق اصناف برگزار گرديد.‏

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

در راستاي اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و فرامين مقام معظم رهبری و سردار احمدرضا رادان فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ايران در راستاي تشديد اقدامات کنترلي در بحث عفاف و حجاب ، به خصوص در حوزه اصناف، با هماهنگي اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز و هيئت رئيسه اتاق اصناف مرکز استان، همايش صنفي قرارگاه عفاف و حجاب در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان، با حضور رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي، نماينده دادستاني، نماينده استانداري، معاون صمت، روساي اتحاديه هاي پوشاک و خياطان، مديران مجتمع هاي تجاري، شاغلين در صنف پوشاک و خياطان، برگزار گرديد.

معاون صمت در اين همايش با تشکر از اقدامات فراجا در اجراي طرح نور حمايت همه جانبه خود را از اين طرح اعلام و بيان داشت: اقدامات قانوني در خصوص تهيه و پخش البسه هاي نامتعارف در حال انجام مي باشد.

رئيس اتحاديه پوشاک نيز با تشکر از زحمات پليس در اجراي طرح نور گفت: نظارت در جهت توليد و پخش پوشاک متعارف و متناسب با شئونات اسلامي در واحدهاي صنفي از جمله توليدکنندگان و متصديان فروش در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وي گفت: ضرورت دارد طراحان مد و لباس، لباس هايي پوشيده متناسب با سليقه مردم و عرف جامعه و قانون و شرع طراحي و توليد نموده که در سطح عرضه نيز با مشکل مواجه نباشيم.

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومی بيان داشت:با عنايت به اينکه وقوع چنين موضوعاتي در بستر واحد هاي صنفي موجبات نارضايتي مسئولان و امت حزب اله استان را در پي داشته، لذا به منظور ساماندهي صنوف پوشاک و افزايش امنيت اجتماعی و اخلاقي در سطح استان، پليس نظارت بر اماکن عمومي استان با تعامل و همکاري اصناف و اتحاديه ها و اداره کل صمت در استان ضمن رصد موضوعات چالشي با ايجاد اشراف اطلاعاتي و بهره گيري از کليه امکانات و تجهيزات موجود و اجراي طرح هاي مستمر با همکاري دستگاه قضائی نسبت به برخورد قاطع و قانوني اقدام خواهد کرد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا