اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسیگالری عکس و فیلمنشست خبری

البرز در ماتم شهدای خدمت استان البرز در سوگ سید مستضعفان و همراهانش در پی سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی ، یکپارچه اندوهگین شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

اجتماع مردمی درگذشت شهادت گونه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم و هیات همراه در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم شریف البرز برگزار شد.

عزاداری خودجوش شهروندان کرجی در امامزاده حسن

گروه ها و اقشار مختلف مردم شهرستان کرج روز دوشنبه پس از اعلام شهادت رییس جمهور محبوب ملت ایران حضرت آیت الله رئیسی به صورت خودجوش در امامزاده حسن (ع) این شهرستان اجتماع و به عزاداری پرداختند.

در حالی که فضای امامزاده حسن (ع) کرج از روز گذشته برای برگزاری آیین های ویژه ولادت ثامن الحجج (ع) آماده شده بود ، با انتشار خبر شهادت رییس جمهور مردمی حضرت آیت الله” سید ابراهیم رییسی” مردم در گروه ها و دسته های مختلف با اجتماع در این امامزاده عزاداری کردند.

شهروندان عزادار پس از سینه زنی و عزاداری در رثای رییس جمهور خادم الرضا (ع) به سوگ نشستند.

-مردم شهرستان کرج عصر دوشنبه با حضور در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان در اجتماعی عظیم همزمان با ولادت ثامن الحجج (ع) برای شهادت رییس جمهور خادم الرضا به سوگ نشستند.

کرجی‌ها سیاه‌پوش شدند

مردم سیاه پوش کرج درحالی که تصاویر رییس جمهور محبوب خود ” آیت الله رییسی” را در دست داشتند در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان در فراق رییس جمهور خادم الرضا و همراهانش اشک ماتم ریختند.

مداحی اهل بیت (ع)، سینه زنی از دیگر ویژه برنامه های اجتماع امام رضایی ها در سوگ خادم الرضا در کرج بود و عده ای در خلوت خود قرآن و نوحه خواندند تا ثواب آن را به روح آیت‌الله رییسی خادم ملت و همراهانش هدیه کنند.

برخی دیگر از مردم شهرستان کرج در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان بر سر مزار پنج شهید گمنام حضور یافتند تا ضمن تسلیت به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب در فضایی آکنده از اندوه برای رییس جمهور شهید و همراهانش طلب آمرزش کنند.

شماری دیگر از گروه های مردمی نیز با قرائت فاتحه و قرآن کریم یاد رییس جمهور خادم الرضا و همراهانش را گرامی داشتند.

سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی 

گفتنی است یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، خبرهایی از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در “جنگل دیزمار” مرکزی بین روستای برازین و اردشیر استان آذربایجان شرقی منتشر شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

آیت‌الله رئیسی صبح دیروز یکشنبه برای افتتاح سد مشترک قیزقلعه‌سی بر روی رودخانه مرزی ارس به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا