اخبار داغ

دستگيری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در مهرشهر رئيس پليس آگاهی استان البرز از دستگيري سارق قطعات خودرو و کشف 23 فقره سرقت در منطقه "مهرشهر" خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ حکمت اله شجاعی رئيس پليس آگاهی استان البرز بیان داشت:‌ در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در منطقه مهرشهر شهرستان کرج، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود :‌ کارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي با بررسي شيوه هاي بکارگيري شده در سرقت و تحقيق ميداني از محل وقوع، با اشراف اطلاعاتي شيوه و شگرد و ساعات فعاليت متهم را در اختيار ماموران کلانتري 22 مهرشهر قرار داده و با گشت زني موثر عوامل گشتي اين کلانتري سارق در حين ارتکاب سرقت گرفتار شد.

اين مقام انتظامي گفت: پس از تشکيل پرونده مقدماتي در کلانتري متهم به پايگاه سوم پليس آگاهي منتقل و در تحقيقات تکميلي به ارتکاب 23 فقره سرقت لوازم خودرو و يک فقره سرقت خودرو در منطقه مهرشهر کرج اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهی استان البرز با بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي و سپس روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان خودروهاي خود را در پارکينگ هاي عمومي پارک و به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا