اخبار داغ

نرم افزارهای جعلی همراه بانک ترفندی برای کلاهبرداری مجازی است معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص نصب اپليکيشن هاي جعلی همراه بانک به کاربران هشدار داد و از آنها خواست نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دريافت کنند

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان لطيفی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: مجرمان سايبری با طراحي همراه بانک‌هاي جعلي بدافزار و قرار دادن نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسي غيرمجاز به گوشي تلفن همراه و کارت بانکي کرده  و اقدام به سرقت و برداشت غيرمجاز از حساب مردم  مي‌کنند.

وی اضافه کرد: کاربران بانکي با توجه به شيوه هاي مختلف کلاهبرداري سارقان اينترنتي براي  دانلود نرم‌افزارهاي همراه بانک فقط از سايت‌هاي اصلي اقدام به عمليات بانکي مانند انتقال وجه خريد شارژ و يا هرگونه تراکنش مالي داشته باشند.

این مسئول تاکيد کرد: کاربران، برنامه‌هاي همراه بانک را  فقط از طريق مراجعه به شعب بانک و يا مراجعه به سايت رسمي بانک مربوطه دريافت و نصب کنند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز افزود:  کاربران تلفن همراه خود به نرم‌افزارهاي ضد بدافزار معتبر و به روزرساني مستمر آن‌ها و سيستم عامل و مرورگرهای وب مجهز کرده و اطلاعات رمز اول و دوم ، کلمه عبور سامانه بانکي و تاريخ انقضا  بر روي تلفن همراه را به هيچ وجه ذخيره نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا