اخبار داغپر بازدیدها

موز فروش‌هایی که با دستگاه اسکيمر در کرج و تهران کلاهبرداری می‌کردند رئيس پليس فتا استان البرز از دستگيری اعضاي باند کلاهبرداری اسکيمری که اقدام به 100 فقره کلاهبرداري اسکيمري به ارزش 20 ميليارد ريال در استان هاي البرز و تهران کرده بودند، خبر داد و گفت: متهمان به صورت دوره گرد در غالب موز فروشی اطلاعات کارت بانکی شهروندان را کپی برداری کرده بودند

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ رسول جليليان بیان داشت: در پي ارجاع چندين فقره پرونده برداشت غيرمجاز به صورت حضوري از حساب شهروندان به پليس فتا استان، بررسي موضوع به صورت جدي در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي هاي مقدماتي و محرز شدن برداشت اسکيمري از حساب شاکيان پرونده، ماموران با انجام اقدامات پليسي متوجه شدند همه مالباختگان از يک دستفروش دوره گرد در مناطق شهرهاي نظرآباد و تهران موز خريداري کرده اند.

رئيس پليس فتا استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي هويت 3 نفر از عاملان اين کلاهبرداري ها شناسايي و همه آن ها در يک عمليات غافلگيرانه در شهر تهران دستگير شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات تکميلي تاکنون به کپي برداري از کارت بانکي 1250 نفر از شهروندان اعتراف کردند.

وي با بيان اينکه ارزش کلاهبرداري صورت گرفته توسط اين باند حدود 20 ميليارد ريال برآورد مي‌شود، اضافه کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان بيش از 500 کارت بانکي کپي برداري شده کشف شد.

جليليان با بيان اينکه تاکنون بيش از 100 نفر از مالباختگان اين پرونده شناسايي شده اند، گفت: متهمان پس از تکميل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و همچنين تلاش پليس براي شناسايي ساير مالباختگان اين پرونده ادامه دارد.

اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان در حين خريد از فروشندگان دوره گرد حتما رمز کارت بانکي را خودشان وارد کنند و موارد مشکوک را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا