اخبار داغ

توقيف خودروهای ۱۷۷۶ راننده متخلف و مزاحم در البرز رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان البرز گفت: خودروهاي يک هزار و ۷۷۶ راننده متخلف و مزاحم عمومی طی سال جاری در اين استان به پارکينگ انتقال يافتند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ حمدالله رحمتي پور بیان داشت: اين خودروها در اجراي طرح تشديد برخورد با رانندگان متخلفي که اقدام به دور دور کردن شبانه و آلودگی صوتی در معابر مي کردند، توقيف شدند.

این مسئول ادامه داد: طرح ارتقای انضباط اجتماعی و به درخواست مکرر شهروندان در مناطق مختلف شهري به ويژه عظيميه و مهرشهر کرج به اجرا درآمده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي البرز بيان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون 18 هزار و 50 وسيله نقليه متخلف در البرز اعمال قانون شده اند.

وي گفت: آرامش و آسايش مردم اولويت اصلي پليس است و طرح ها مقابله با رانندگان مزاحم به صورت مستمر در سطح معابر شهري اجرا خواهد شد.

رحمتی پور تاکيد کرد: دور دور کردن، سلب آسايش عمومي، ايجاد آلودگي صوتي اگزوز يا سامانه های صوتی وسايل نقليه جزو مواردي است که پليس با آن ها برخورد خواهد کرد.

اين مقام انتظامي به رانندگان متخلفي که با ارتکاب تخلفات رانندگي باعث سلب آسايش شهروندان مي کنند هشدار داد و گفت : افزون بر اعمال قانون و درج در سوابق فرد و وسيله نقليه، خودرو برابر هماهنگي با مقام قضايي به مدت طولاني توقيف خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان البرز يادآور شد: طرح برخورد با چنين تخلفاتي تا حصول اهداف پيش بيني شده پليس که ايجاد نظم ترافيکي و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا