اجتماعیاخبار ویژهپر بازدیدهانشست خبری

حفظ نظام جمهوری اسلامی حمایتگری ویژه زنان را می‌طلبد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به نقش‌ مهم زنان در خانواده و جامعه، گفت: انقلاب اسلامی با پشتیبانی دلسوزانه و ویژه زنان ۴۵ سال با وجود تمام دشمنی‌ها دوام آورد

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مراسم آزادی چند زندانی از طریق پرداخت دیون و همچنین اعطای کلید واحدهای مسکونی جهت خانه دار شدن چند خانواده تحت پوشش کمیته امداد با حضور مجتبی عبداللهی استاندار، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ، معصومه آقایی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در سالن همایش دانشگاه علم و فناوری محمد شهر کرج برگزار شد.

این برنامه با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سازمان امور زندان های استان و اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز صورت پذیرفت.

معصومه آقایی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان داشت: بانوان قلب تپنده خانواده می‌باشند و عشق را در بین همسر و فرزندان به جریان می‌اندازند.

وی با بیان اینکه اگر زن از نظر روحیات وضعیت خوبی داشته باشد باعث حال خوب خانواده و جامعه می‌شود، تصریح کرد: بانوان از هر آنچه که در توان دارند مایه می‌گذارند برای اینکه اعضای خانواده با تمام وجودشان لبخند بزنند.

این مسئول با بیان اینکه بدون شک زنان برای رفاه و آرامش خانواده هیچ کوتاهی نمی‌کنند، اظهار داشت: مردان با حمایت زنان می‌توانند با قدرت پرچمدار اعضای خانواده باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با تاکید بر اینکه زنان اگر مثل خانواده در خدمت جامعه باشند، عنوان کرد: چنانچه زن نقش خود را به خوبی ایفا کند یک جامعه موفق و درخشان خواهیم داشت.

آقایی ضمن اشاره به وظایف اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز برای شناسایی و رفع مشکلات زنان استان، اذعان داشت: حل مسائل می‌طلبد که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در این عرصه موفقیت‌های بزرگ و بیشتری را به دست آوریم.

وی تاکید کرد: اگر آقایان در نقش حمایتگر خانواده علی‌الخصوص زنان وجود نداشته باشند قطعاً بانوان نمی‌توانند قدرت و توانایی‌های خود را در جامعه اثبات کنند.

این مسئول ضمن اشاره به اهمیت نقش موثر و مثبت مردان در موفقیت بانوان، ابراز داشت: زن و مرد در کنار هم به آرامش واقعی می‌رسند بنابراین این دو مکمل یکدیگر می‌باشند‌

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز ضمن تاکید بر نقش زنان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، مطرح کرد: حفظ انقلاب در طول ۴۵ سال بدون حضور و حمایتگری زنان غیرممکن بود.

فرناز فتحی سرابی/ مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا