اخبار ویژهپر بازدیدهامدیریت شهرینشست خبری

افتتاح و بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و فرهنگی در محمدشهر کرج شهردار محمدشهر کرج گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۶ پروژه ورزشی و فرهنگی به حضور مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مهرداد حسن زاده در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی که با حضور مسئولین شهرستانی، معتمدین شهر محمدشهر و اصحاب رسانه، صورت پذیرفت، بیان داشت: مجموعه ورزشی فردوسی با زیر بنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با برخورداری از زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی بوستان لاله به مساحت ۳۹۲ متر مربع و هزینه چهار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها می باشد.

وی دیگر پروژه های این دهه مبارک را ؛ زمین چمن مصنوعی بوستان جهان کودک به مساحت ۷۸۶ متر مربع با صرف ۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی بوستان شورا به مساحت ۳۵۸ متر مربع و صرف سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی بوستان امید به وسعت ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

به گفته شهردار محمدشهر کرج، بهره‌برداری از طبقه نخست مجتمع فرهنگی آدینه با زیربنای ۴۵۲ متر مربع و با صرف ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال گشایش یافت.

در حاشیه این آیین؛ یحیی رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و ۴۵۸ پروژه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در شهرستان کرج به بهره‌برداری می رسند، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه امروز شاهد فضای همدلی و انسجام در تمام مناطق شهرستان کرج و منطقه محمدشهر هستیم، اظهار داشت: بر همین اساس طرح ها و پروژه های عمرانی یکی پس از دیگری در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

این مسئول ضمن انتخاب مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه سال‌جاری، عنوان کرد: بدون شک شهروندان کرجی در این روز مثل سال‌های گذشته حماسه ای عظیم در استمرار جشن های دهه مبارک فجر توسط مردم خلق خواهند کرد.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا