اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسیگفت و گو

دیپلماسی اقتصادی در رأس کار نمایندگان البرز قرار گیرد فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه با توجه به نرح تورم حاکم در جامعه، وضعیت اقتصادی وضعیت خوبی ندارد، گفت: برای اجرای درست شعار سال، باید بهبود دیپلماسی اقتصادی در راستای عملکرد نمایندگان مجلس باشد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

یحیی رمضانی فرماندار شهرستان کرج ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در پای صندوق های رأی، بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به دور دوم کشیده شد چراکه در مرحله اول یکی از نمایندگان موفق به اخذ نصاب لازم نشد.

وی با بیان اینکه از نظر اجرا مقدمات کار را از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری، منابع انسانی و سیستم‌های الکترونیک فراهم شده است، تصریح کرد: ۶۸۸ شعبه اخذ رأی با بیش از ۱۴ هزار نفر نیروی آموزش دیده توانمند برای برگزاری انتخابات امروز حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه رقابت به آقایان علی شیرین زاد و مصطفی سعیدی سیرایی می باشد، تاکید کرد: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج نسبت به دور اول در سال گذشته افزایش ۴۵ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات استان البرز زمینه مشارکت بیشتری را از دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتظار داشته است، اظهار داشت: از کاندیدای محترم انتظار داشتیم ستادهای قوی‌تری را اعمال، ارتباطات بیشتری با مردم برقرار و گروه‌های مردمی بیشتری شرکت می‌کردند.

رمضانی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند، عنوان کرد: بروکراسی‌های اداری و قوانین مزاحم و زائد و دست و پاگیر را حذف و شرایط بهتری را برای دیپلماسی اقتصادی فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد خانه ملت در راستای حمایت از اهداف دولت باشد، ابراز داشت: ارتباطات گسترده بین المللی را در رأس کار خود قرار دهند تا با شرایط اقتصادی بهتر شاهد کاهش تورم و رونق تولید باشیم.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا