اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسینشست خبری

استان البرز نیازمند نمایندگان قوی برای ارتقاء زیرساخت‌های کلان است استاندار البرز با بیان اینکه البرز یک استان نوپا است بنابراین مشکلات فراوانی در زیرساخت‌ها دارد، گفت: نمایندگان قوی در مجلس شورای اسلامی می‌تواند مطالبه‌گر خواسته‌های به حق دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق نیازهای استان باشند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مجتبی عبداللهی استاندار البرز با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد بیان داشت: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ۸۷۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۶۶۷ شعبه متعلق به کرج، ۱۵۴ شعبه متعلق به فردیس و ۴۸ شعبه نیز متعلق به اشتهارد است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات، حدود ۹۱ هزار و ۷۰۲ نفر رأی اولی هستند، تاکید کرد: مرحله دوم انتخابات نیز به اندازه مرحله اول حائز اهمیت است و ان شاالله امروز شاهد حضور باشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در این رویداد سیاسی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی البرز جزو چهار استان برتر کشور از نظر افزایش مشارکت نسبت به انتخابات سال ۱۳۹۸ بود، تصریح کرد: بی شک حضور مردم در آرای فرد منتخب تأثیر بسزایی دارد و این حضور می‌تواند منجر به مجلس قوی شود و مجلس قوی نیز می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشور از جمله اجرایی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر ویژه ای داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار داریم در این دوره  شاهد یک مجلس قوی باشیم که منجر به حرکت‌ها و جهش‌های مختلف در ابعاد مختلف خدمتگزاری به مردم شود، اظهار داشت: البرز استان جوانی است که نیازهای متعددی در حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها و سرانه‌ها دارد؛ یک نماینده قوی می‌تواند مطالبه گر این خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم در راستای تحقق نیازهای استان باشد.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا