اجتماعیاخبار ایران و جهاناخبار ویژهپر بازدیدها

هیچ پرواز چارتری در اربعین نخواهیم داشت معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سید کمال هادیان فر معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی از به‌کارگیری راهکارهای مختلف برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در سفرهای اربعین خبر داد و گفت: امسال از حداکثر ظرفیت‌های موجود در حمل‌ونقل ریلی، دریایی و هوایی استفاده می‌کنیم تا ترافیک جاده‌ها در این ایام کاهش یابد.

این مسئول موضوع تأمین و توسعه ناوگان مسافری در ایام اربعین را از مسائل مهم دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس‌ها به مدار را در این مدت بررسی می کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت را متناسب با تقاضا افزایش دهیم، گفت: این امر در سفرهای نوروزی با کمک سازمان راهداری محقق شد و در سفرهای اربعین ۱۴۰۳ نیز مورد توجه قرار می گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا