اخبار داغ

دستگیری سارقان میلیاردی منازل جهانشهر کرج معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از دستگيري 2 سارقي که در يک فقره سرقت 150 ميليون تومان اموال سرقتي شامل طلا و وجه نقد را سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان لطيفی بیان داشت: در پي ارجاع پرونده يک فقره سرقت منزل در منطقه جهانشهر کرج که که منجر به سرقت اموالي به ارزش يک و نيم ميليارد ريال شده بود، رسيدگي به موضوع در دستور کار مامورين کلانتري 13 قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي محل وقوع سرقت و انجام کارهاي اطلاعاتي، 2 متهم در اين زمينه شناسايي و سارقان در يک عمليات منسجم ودقيق باهماهنگي مرجع قضائي در مخفيگاه خود دستگيرشدند .

اين مقام انتظامي افزود: در بازجويي هاي اوليه با توجه به مستندات موجود، سارقان به يک فقره سرقت وجه نقد و طلا به مبلغ 150 ميليون تومان اعتراف و با هماهنگي مقام قضائي بصورت صحيح و سالم تحويل مالباخته شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، افزود: استفاده از دوربين مدار بسته و دزدگيرهاي مدرن که ورود و خروج را از طريق پيامک به اطلاع صاحبخانه مي رساند، تا حد زيادي از وقوع سرقت در ساختمان هاي مسکوني پيشگيري مي کند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا