اخبار داغاخبار شهرستان ها

دستگيری عاملان فروش قرص‌های غيرمجاز در البرز فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسايي و دستگيری فروشندگان موادمخدر و ‏کشف مقاديري قرص و شربت متادون در اين شهرستان خبر داد‎.‎

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ علی سليمانی بیان داشت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، در پي کسب اخباري مبني بر اينکه افرادي در سطح اين شهرستان اقدام به توزيع و فروش قرص هاي متادون غير مجاز مي کند بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده و اطمينان از صحت موضوع، با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسي از محل هاي مورد نظر، تعداد يک هزار و 490 عدد قرص و تعداد يک هزار و 745 گرم شربت متادون غير مجاز را کشف کردند.

اين مقام انتظامی اضافه کرد: در اين خصوص 4 نفر متهم دستگير که پس ازتشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با قدرداني از مشارکت فعال شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي ارتقای امنيت اجتماعی، بر ادامه روند اجراي اين طرح در سال جاري و در سطح اين شهرستان تأ‌كيد كرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا