اخبار داغ

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و خودرو در کرج فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيری 6 نفر سارق حرفه اي اماکن و اموال داخل ‏خودرو با 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد‎.‎

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان گودرزی بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن و اموال داخل خودرو طي هفته گذشته در محدوده کلاک، بررسي موضوع در دستور کار مأموران انتظامي کلانتري 40 جهان‌نما قرار گرفت.

وي افزود: مأموران اين يگان انتظامي با هماهنگي با مرجع قضايي، با بررسي شيوه سرقت‌ها و اقدامات پليسي، موفق به شناسايي و دستگيري 6 سارق حرفه‌اي اماکن و داخل خودرو در اين زمينه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج اضافه کرد: افراد دستگير شده در تحقيقات صورت گرفته به 18 فقره سرقت اماکن و اموال داخل خودرو اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

گودرزی با اشاره به اينکه پيشگيري از سرقت مستلزم احساس مسئوليت همگاني است، بيان داشت: موفقيت پليس در کشف جرائم نتيجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهي شهروندان، حصول امنيت مطلوب مقدور نيست، لذا از شهروندان تقاضا مي شود ضمن توجه به اقدامات پيشگيرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص سرقت را بلافاصله از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا