اقتصادی

توسعه دانش‌ بنیان‌ها و فناوری‌های نوین، مسیر تحقق مدیریت دانش را هموار می‌کند  استاندار البرز گفت: استان البرز ظرفیت های فراوانی در توسعه و تولید علم و فناوری و محصولات دانش بنیان دارد و از حیث تعداد واحدهای دانش بنیان در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه، افزود: این استان ظرفیت های فراوانی در توسعه و تولید علم و فناوری و محصولات دانش بنیان دارد و از حیث تعداد واحدهای دانش بنیان در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: براین اساس اگر فرصت ها بدرستی مورد بهره برداری قرار گیرد، با شکوفایی ظرفیت های بالقوه می توانیم استان را به مراتب بالاتری برسانیم.

عبداللهی گفت: حمایت از فناوری و دانش روز در استان مسیر تحقق مدیریت دانش و همچنین تجهیز مدیران به دانش روز جهت توسعه استان را نیز هموار می کند.

در این نشست ضمن ارائه گزارش چالش های شرکت های دانش بنیان استان، تشکیل گروه کاری اقتصاد دیجیتال به ریاست مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دبیری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز مطرح و مصوب شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا