اجتماعی

مجموعه برتر حوزه کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفتند استاندار البرز گفت: امروز از ۴۵ مجموعه نمونه و برتر استان در بخش های مختلف کشاورزی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر حوزه کشاورزی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: تولیدات کشاورزی به صورت مستقیم با امنیت غذایی مردم ارتباط دارند بنابراین توجه به روند و فرآیند و همچنین حمایت از فعالان این بخش بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امروز از ۴۵ مجموعه نمونه و برتر استان در بخش های مختلف کشاورزی تجلیل به عمل آمد.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه به اهمیت کشاورزی و بسترهای و ظرفیت های استان اشراف دارم بنابراین از موانع و نیازهای کشاورزان نیز آگاه هستم.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بهره وری، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و همچنین حفظ کاربری اراضی سبز استان، توسعه گلخانه ها و تغییر فعالیت کشاورزان از کشت سنتی به سمت کشت دانش بنیان است.

وی افزود: بر این اساس طی جلسات تخصصی، تدابیر ویژه ای برای تسهیل در راه اندازی و احداث گلخانه ها در نظر گرفته ایم.

استاندار البرز گفت: طی دو سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته، مساحت زیر کشت گلخانه ای استان دو برابر شد و درصدد هستیم این میزان را به ۲ هزار هکتار افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: از فعالان حوزه کشاورزی که همواره استوار در عرصه های مختلف دفاع از آرمان های نظام ایستاده اند، انتظار می‌رود که با حضور پرشور پای صندوق های رای، بار دیگر جهان را از عظمت این انقلاب شگفت زده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا