اجتماعی

آموزش‌های رایگان صنایع‌دستی به زندانیان ارائه می‌شود مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی بین معاونت صنایع دستی و مسئولان اداره کل زندان‌های استان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین دو دستگاه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان داشت: در جلسه‌ای که اخیرا با مسئولان اداره کل زندان‌ها برگزار شد، آموزش صنایع‌دستی به زندانیان مد نظر قرارگرفت و برای این منظور تفاهمنامه‌ای منعقد می‌شود.

وی افزود: به این ترتیب مربی‌های معرفی شده از سوی اداره کل به صورت رایگان به ارائه آموزش‌های کاربردی صنایع‌دستی به زندانیان می‌پردازند تا زمینه‌ای برای اشتغال این افراد پس از آزادی فراهم شود.

به گفته این مسئول ؛ همچنین محصولات صنایع‌دستی تولید شده در زندان در بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی به صورت رایگان عرضه می‌شود تا به فروش و در آمدزایی این قشر نیز کمک شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز اضافه کرد: این آموزش‌ها در رشته‌های مختلف و کاربردی از جمله چرم دست‌دوز، گیوه بافی، رشته های چوبی مانند کنده کاری روی چوب و… ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا