اخبار داغپر بازدیدها

پلیس‌ جان مرد جوان را نجات داد فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران انتظامي کلانتري 30 اسلام آباد با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی مرد 35 ساله شدند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران انتظامي کلانتري 30 اسلام آباد با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی مرد 35 ساله شدند.

سرهنگ پيمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه يک نفر در سطح حوزه کلانتري 30 اسلام آباد قصد خودکشی و تصميم به پرت کردن خود مقابل خودروهای عبوری را دارد، بلافاصله ماموران انتظامي خود را به فرد رساندند.

وي به حضور به موقع پليس در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: اين مرد 35 ساله پس از تلاش ماموران انتظامي و دعوت به آرامش از اقدام به خودکشی منصرف و به صورت صحيح و سالم به منزلش مراجعت کرد.

اين مقام انتظامي با اشاره ابراز رضايت اين فرد از اقدام پليس در نجات جان وي گفت: پليس به عنوان خدمتگزار مردم، از هيچ اقدامي براي حفظ امنيت و آرامش شهروندان دريغ نمي کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تاکید کرد: شهروندان مي‌توانند براي دريافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشكلات شخصی خود به مشاوران انتظامي مستقر در كلانتري‌ها يا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پليس البرز مراجعه و به صورت رايگان از خدمات ارائه شده در اين مراکز بهره‌مند شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا