اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسیگالری عکس و فیلمنشست خبری

بدرقه باشکوه شهید مدافع حرم در کرج مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم پاسدار سعید آبیار در کرج با حضور باشکوه مردم شهیدپرور استان البرز در امامزاده حسن(ع) برگزار شد 

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مراسم تشییع شهید مدافع حرم «سعید آبیار» با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، امیرحسین دانش کهن سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، یحیی رمضانی فرماندار کرج مسئولین لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی کرج برگزار شد.

مردم شهید پرور استان البرز که از ساعاتی قبل از شروع مراسم در میدان شهدای کرج حاضر شده بودند با آمدن پیکر مطهر شهید آبیار خشم و انزجار خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از صهیونیست های غاصب اعلام داشتند و پس از آن پیکر مطهر این شهید والامقام را با مرثیه سرایی، تا امامزاده حسن (ع) کرج تشییع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز و برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده حسن(ع) برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهر ری انتقال یافت.

گفتنی است شهید مدافع حرم «سعید آبیار» متولد دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ است که سیزدهم خردادماه امسال در سوریه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

ید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا