اخبار شهرستان هااخبار ویژهپر بازدیدهاعلمی و فناوریگفت و گو

شرکت مکمل‌سازی هشتگرد همگام با دانش فنی روز بین‌المللی تمام محصولات دارویی شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد با استفاده از تجهیزات منحصر به فرد مدرن و کامپیوتری ساخت شرکت Amandus kahl آلمان شروع به‌کار کرده است و مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

غلامرضا نصرت مدیرعامل شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد از تاسیس این شرکت در سال ۱۳۷۴ توسط گروهی از سرمایه گذاران و متخصصین با تجربه در صنایع کنسانتره دام و طیور خبر داد و بیان داشت: از سال ۱۳۷۷ اولین محصولات تولیدی شرکت وارد بازار داخلی شد.

وی با بیان اینکه مجموعه آزمایشگاهی این شرکت با بهترین دستگاه های روز پیشرفته دنیا تجهیز و در اختیار کارکنان خود قرار داده است، تصریح کرد: شرکت مکمل‌سازی هشتگرد با استفاده از تجهیزات منحصر به فرد مدرن و کامپیوتری ساخت شرکت Amandus kahl آلمان شروع به تولید کرده است

مدیرعامل شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد ضمن اشاره به توسعه و پیشرفت محصولات و آزمایشگاه شرکت با فناوری‌های نوین روز دنیا، اظهار داشت: دد حاضر ۱۴ خط تولید در بخش های مختلف دارویی، مکمل سازی، تولید کنسانتره، غذایِ دام و طیور، تولید مرغ و تخم مرغ و غیره… در حال فعالیت است.

به گفته نصرت؛ در آغاز راه، استفاده از فن آوری روز دنیا مد نظر متخصصین و مدیران شرکت بوده که در میانه راه با افزایش توان کمی و کیفی تولید، شرکت موقعیت خود را تثبیت نمود.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت با رویکرد علمی و فنی ، تعهداتی به تولیدات خود دارد؛ امکانات مدرن و پیشرفته تولید، آزمایشگاه مجهز کنترل کیفیت ، بخش تحقیق و توسعه R&D، انبار مصرف و سردخانه مواد اولیه از امتیازات کارخانه عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی و مکمل سازی هشتگرد با بیان اینکه مجموعه آزمایشگاهی این شرکت با بهترین دستگاه های روز پیشرفته دنیا تجهیز و در اختیار کارکنان خود قرار داده است، ابزار داشت: خوشبختانه این شرکت سازمانی مستقل، پویا و دارای قابلیت گسترش بوده و اعضای هیئت مدیره و مدیران، ‌همگی از افراد مجرب با تخصص های لازم در حیطه شرح وظایف خود می باشند.

به گفته وی؛ بیش از ۲۰ درصد پرسنل شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده علاوه بر این، ‌شرکت دارای مشاوران متخصص از جمله اساتید دانشگاه در تمامی رشته های مرتبط با موضوع فعالیت خود می باشد.

نصرت با بیان اینکه تمام محصولات این شرکت همگام با دانش فنی روز بین المللی می‌باشد، خاطرنشان کرد: روش تولید و کنترل کیفیت محصولات تولیدی براساس استانداردهای مورد تایید نظارتی سازمان ملی استاندارد ایران صورت می‌پذیرد.

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا