اخبار داغ

انهدام باند سرقت منازل در کرج فرمانده انتظامی استان البرز از دستگيري اعضاي باند 2 نفره سرقت منزل در شهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات تکميلي کارآگاهان پليس آگاهی به ارتکاب 30 فقره منزل در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سردار حميد هداوند فرمانده انتظامی استان البرز بيان داشت: به دنبال ارجاع پرونده‌هاي متعدد سرقت منزل به پليس آگاهی استان که سارقان در گروه‌هاي 2 و سه نفره به وسيله يک دستگاه خودرو پژو 405 به منازل شهروندان دستبرد مي‌زدند، تيمي ويژه در اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي براي دستگيري سارقان تشکيل شد.

وي افزود: کارآگاهان با بررسي ميداني از مناطق وقوع سرقت و به کارگيري اقدامات فني رد پاي يکي از سارقان حرفه‌اي و سابقه دار شهر کرج را در يکي از سرقت‌ها مشاهده و بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي او را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: علي رغم انکارهاي اوليه متهم به ارتکاب هرگونه سرقت، اما با مشاهده مستندات غير قابل انکار پليس، اين شخص چاره‌اي جز بيان حقيقت در پيش رويش نديد و به ارتکاب 30 فقره منزل با همدستي يک نفر ديگر از سارقان سابقه‌دار شهر کرج اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري همدست متهم در شهر کرج گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان ميزان قابل توجهي لوازم سرقتي منزل کشف شد.

هداوند با اشاره به شناسايي 20 نفر از مالباختگان و تلاش براي شناسايي سايرين اظهار داشت: متهمان پس از تکميل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا