اخبار داغ

دستگیری سارق محتویات خودرو در حصارک کرج فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگيري 3 سارق لوازم و محتويات داخل خودرو با 10 فقره سرقت در حصارک بالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج بيان داشت: در پي گزارش چندين فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو درمحدوده حصارک،  شناسايي سارقان در دستور کار ماموران کلانتري 32 حصارک قرار گرفت.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران انتظامي با بررسي جغرافيايي زماني و مکاني سرقت ها با گشت زني هدفمند در مناطق آسيب پذير 2  متهم را در حين سرقت مشاهده و در يک عمليات غافلگيرانه آن ها را دستگير کردند.

وی عنوان کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتري با توجه مستندات و در مواجهه با ادله پليس لب به  10 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان گشودند .

رئيس پليس کرج با اشاره به ادامه تحقيقات از سارقين جهت کشف ابعاد ديگر جرم، خطاب به شهروندان توصيه كرد که خودرو خود را به تجهيزات ايمني مجهز و ضمن پارک خودرو در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين به آن ها مشرف مي باشد، از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكيدا خودداري کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا