اخبار داغاخبار ویژهپر بازدیدها

کشف فرار مالياتی در يک شرکت تجاری در کرج جانشين انتظامی استان البرز از کشف فرار مالياتی به مبلغ 299 ‏ميليارد و 728 ميليون ريالي در يک شرکت تجاری در کرج توسط پليس امنيت ‏اقتصادی اين فرماندهي خبر داد‎.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ محمد نادربيگی بیان داشت: اخيرا يک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحيه يک شهرستان کرج در خصوص شکايت اداره کل امور مالياتی استان عليه يکي از شرکت هاي تجاري با موضوع فرار مالياتي جهت ادامه رسيدگي تخصصي به پليس امنيت اقتصادي استان واصل که رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در همين راستا ماموران پليس امنيت اقتصادي استان در اجراي قانون، ماليات هاي مستقيم طي هماهنگي با مرجع قضائي سيستم هاي حسابداري و مالي اين شرکت را مورد بررسي دقيق قرار دادند.

جانشين انتظامی استان البرز با بيان اينکه اين شرکت از سال 1399 تا کنون با استفاده از فاکتورهاي صوري اقدام به مراوده با دو شرکت ديگر مي کرده است، اظهار داشت: نهايتاً با بررسي هاي صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل امور مالياتي استان مشخص شد اين شرکت مرتکب فرار مالياتي به مبلغ 299 ميليارد و 728 ميليون ريال شده است.

نادربيگی با بيان اينکه 3 متهم اصلي در اين خصوص دستگير و پرونده اين فرار مالياتي براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي ارسال و اقدامات نهايي در راستاي پرداخت ماليات توسط اين شرکت در حال انجام است گفت: تخلفات مالي شرکت هاي خصوصي و فعالان اقتصادي به صورت دقيق و هوشمندانه توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي رصد شده و با متخلفان برابر قانون برخورد مي شود و پليس اجازه نخواهد اين گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه زده و اختلال در زندگي مردم را به وجود آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا