اخبار ایران و جهاناخبار ویژهعلمی و فناوری

سازمان آموزش فنی و حرفه ای میزبان وزیر کار سلطنت عمان سازمان آموزش فنی و حرفه ای میزبان وزیر و هیأت عالی رتبه وزارت کار سلطنت کشور عمان در راستای تقویت دیپلماسی مهارت می‌باشد. 

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

با توجه به تعیین دیپلماسی مهارت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، این سیاست می‌تواند به بحران تکنولوژی و آموزش نیروهای واحد در کشورهای دیگر کمک شایانی کند.

گسترش و توسعه فعالیت‌های مشترک آموزشی و مشاوره‌ای فنی و حرفه ای، تقویت همکاری و تلاش برای توسعه مهارت‌های آینده و فناوری‌های پیشرفته، برگزاری مسابقات مهارت در سطوح ملی و بین المللی و حضور مؤثر آموزش‌های مهارتی در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از موارد مورد مذاکره در نشست مشترک «مهرداد عظیمی» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و «محاد سعید علی باعوی» وزیر کار سلطنت عمان می باشد.

شایان ذکر است، دیپلماسی مهارت، یکی از ابزارهای مورد اتکاء دیپلماسی به معنای برقراری و تقویت روابط دو یا چندجانبه و به‌منظور تأمین منافع ملی در زمینه‌هایی همچون تقویت توانمندی‌های نیروی انسانی کشور، تقویت توانمندی‌های فناوری و به‌طور کلی، بهره‌برداری از تجارب موفق مهارتی سایر کشورها می باشد که از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای دنبال می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا