اخبار ایران و جهاناخبار ویژهاقتصادی

جزییات طرح جدید کالابرگ الکترونیک (فجرانه) در طرح فجرانه  هر سرپرست خانوار در صورت خرید ۱۱ قلم کالای مندرج در فهرست اعلامی دولت از میزان ۲۲۰ هزار تومان یارانه در هر ماه بهره مند می گردد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

در طرح فجرانه هر سرپرست خانوار در صورت خرید ۱۱ قلم کالای مندرج در فهرست اعلامی دولت از میزان ۲۲۰ هزار تومان یارانه در هر ماه بهره مند می گردد.

قیمت سبد اقلام غذایی اعلامی توسط دولت معادل 743 هزار تومان است لیکن مبلغ 220 هزار تومان آن توسط دولت و مابقی(مبلغ 523 هزار تومان) توسط سرپرست خانوار پرداخت می گردد.

سبد اعلامی به عنوان سبد مبناء می باشد و چنانچه کالایی از همان جنس و با قیمت بالاتر انتخاب گردد، بلامانع بوده ولی پرداخت مابه التفاوت برعهده فرد است و یارانه دولت به همان میزان 220 هزار تومان پرداخت می گردد.

فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش، جانبو، دیلی مارکت، هفت، گندم طلایی، رفاه، هایپر فامیلی، وال مارکت، محسن، مینو مارکت، ترقی و فروشگاههای اینترنتی اسنپ و دیجی کالا جهت خرید اقلام یادشده در این طرح مشارکت دارند.

حضور سرپرست خانوار جهت خرید لازم نیست و انجام خرید از طریق هر یک از کارتهای بانکی وی که متصل به شبکه شتاب باشد، امکانپذیر است.

خرید یا عدم خرید کالابرگ در این طرح هیچگونه ارتباطی با واریز یارانه 300 و یا 400 هزار تومانی خانوار در موعد مقرر ماهیانه ندارد.

اجرای این طرح از هفدهم بهمن ماه 1402 تا هفدهم اردیبهشت ماه 1403 استمرار دارد.

فقط دهکهای اول تا هفتم یارانه بگیر، مشمول این طرح هستند.

هشدار: هیچگونه پیامی حاوی لینک یا درگاه پرداخت برای مشمولین طرح ارسال نمی گردد لذا مراقب پیامهای جعلی باشید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا