اجتماعی

البرز، استان پایلوت در اجرای ثبت اطلاعات منابع انسانی دهیاری های کشور جلسه آموزشی سامانه ملی ثبت ساختار و منابع انسانی دهیاری های کشور به ریاست مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین دهیاران منتخب و نماینده بخشداری‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

جلسه آموزشی سامانه ملی ثبت ساختار و منابع انسانی دهیاری های کشور به ریاست مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین دهیاران منتخب و نماینده بخشداری‌های استان ظهر دیروز در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد.

فرشاد قدوسی در ابتدای این نشست با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کارگروه توسعه مدیریت، سرمایه انسانی و امور حقوقی دهیاری‌ها که به میزبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار داشت: در این کارگروه ملی سامانه منابع انسانی، ساختار و تشکیلات دهیاری‌ها ارائه و دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی چالش‌ها و معضلات دهیارها، مشخص شد دو موضوع مذکور از مهم‌ترین معضلات دهیاری‌ها می‌باشد برهمین اساس هر دو موضوع در دستور کار معاونت امور دهیاری‌ها قرار گرفت و مقرر شد سامانه توسعه منابع انسانی، ساختار و تشکیلات با همکاری دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان بروزرسانی و با قید فوریت در استان البرز به‌صورت پایلوت اجرا و پس از آن جهت اجرا به همه‌ استان‌ها ابلاغ شود.

به گفته وی الکترونیکی شدن فرآیند درجه‌بندی دهیاری‌ها و همچنین بازنگری دستورالعمل نحوه ‌تعیین حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها از جمله اهداف فعالیت این سامانه است که باید بیش از پیش مورد توجه دهیاران استان قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا