سیاسی

سلامت و امنیت انتخابات اولویت دستگاه نظارتی استان البرز است مدیرکل حراست استانداری البرز گفت: اصلی ترین راهبرد انتخابات افزایش مشارکت است که میتواند تضمین کننده امنیت ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

محمدرضا غلامی در جلسه هم افزایی و هم اندیشی مسئولین حراست فرمانداریهای تابعه که در دفتر مدیرکل برگزار شد، ضمن تاکید بر چهار رکن اصلی انتخابات ” مشارکت سلامت، رقابت و امنیت اظهار داشت: اصلی ترین راهبرد انتخابات افزایش مشارکت است که میتواند تضمین کننده امنیت ملی باشد.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر امنیت انتخابات امسال فصل الخطاب بوده و همه عوامل اجرایی و نظارتی ( به خصوص فرمانداریها به عنوان اهرم اجرایی انتخابات باید با رصد و کنترل همه جانبه بستر و شرایط برگزاری انتخاباتی در شرایط آرام و مطمئنی را برای شهروندان فراهم آورند.

مدیرکل حراست استانداری البرز با بین اینکه صیانت از نظام و بر قراری آرامش در انتخابات پیش رو وظیفه اصلی همه دست اندکاران برگزاری انتخابات است اظهار داشت ملاک همه ما قانون است و هیچ یک از مدیران اجرایی نباید از این مهم غفلت نموده و باعث آسیب به اعتماد مردم شود پایبندی مسئولین به قوانین و رعایت ملاحظات رفتاری و گفتاری باعث اعتماد بیشتر شهروندان و افزایش مشارکت آنان در عرصههای سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

مشاور استاندار البرز : به رغم همهی تلاشهای معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات و مشارکتهای سیاسی انشاء الله با تلاشهای بی شائبه دلسوزان نظام و در راس آن راهبردهای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) انتخابات ۱۱ اسفند روز افتخار آفرینی مردم غیور و سرافراز استان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا