اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسی

امکانات دستگاه‌های اجرایی در زمان قانونی تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد  رئیس ستاد انتخابات استان البرز ضمن تاکید بر قانونمندی کلیه اقدامات مرتبط با انتخابات از امکان استفاده داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوم تا دهم اسفند از امکانات موجود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مرتضی ولی پوری در سومین جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با اشاره به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و نگاه جدی تر قانونگذار به موضوع تبلیغات انتخاباتی نامزدها، گفت: پیش بینی تشکیل هیأت استانی بررسی تبلیغات به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی زیر نظر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: رعایت مفاد قانون تبلیغات از سوی نامزدها و نمایندگان قانونی آنها،احزاب و گروه های سیاسی، رسانه های رسمی دارای مجوز و تشکل ها و جبهه های سیاسی لازم الاجرا خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: به منظور ایجاد عدالت در امر تبلیغات، کلیه امکانات و تسهیلات نهادها و دستگاههای اجرایی از جمله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداریها و دهیاریها و … در چارچوب قانون و در موعد مقرر در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا