مدیریت شهریورزشی

جایگاه متزلزل ورزش در کمالشهر را رونق می‌بخشیم ریس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر کمالشهر گفت: ورزش به عنوان اصلی ترین عامل اجتناب از بزه و ناهنجاری در جامعه، باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مسعود جعفری طرلان در جمع ورزشکاران و کشتی گیران کمالشهری بیان داشت: ورزش به عنوان اصلی ترین عامل اجتناب از بزه و ناهنجاری در جامعه، باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: در این بین خانواده ها به عنوان مشوقین جوانان نقش موثری دارند، ابن نهاد مقدس باید مسیر را فراهم نموده تا پتانسیل ها و استعدادها در فضای مطلوب ورزشی پرورش یابد.

این مسئول با اشاره به ورزش های باستانی گفت: کشتی یکی از محبوب ترین ورزش در بین جوانان است، زیرا علاوه بر پرورش جسم، آموزه‌های اخلاقی بسیاری را نیز در بر دارد.

ریس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر کمالشهر ادامه داد: حمایت از ورزش بویژه ورزش پهلوانی می‌تواند در تقویت روحیه نوع دوستی و پذیرش کارهای گروهی تاثیر بسیاری داشته باشد زیرا یکی از مهمترین شاخص های مهم ورزش های پهلوانی نگرش متفاوت و مثبت به افراد است، حتی رقبا و حریفان .

جعفری تاکید کرد: امید است بتونیم در ایجاد فضاهای ورزشی مطلوب و همچنین رفع مشکلات باشگاه های ورزشی موجود، موفقتر عمل نموده تا محیط برای پیشرفت جوانان ورزشکار فراهم گردد و کمالشهر بیش از پیش به نام قهرمان پرور، شهره شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا