لزوم هوشمندسازی نظارت ها و ارتقای کیفیت بازرسی ها در سطح بازار سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به ظرفیت های قانونی به وجود آمده از طریق سامانه جامع تجارت در روند تامین تا توزیع کالا در سطح استان، بر ضرورت هوشمندسازی نظارت ها و ارتقای کیفیت بازرسی ها تاکید کرد.
محمد انصاری در بازدید سرزده از معاونت نظارت و بازرسی و در دیدار با مسئولان و کارکنان این حوزه، بیان داشت: عملکرد بخش نظارت و بازرسی اداره کل صمت از مشهودترین و ملموس ترین خروجی های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در مواجه با مطالبات مردمی در کنترل بازار است.
وی اضافه کرد: با توجه به مسئولیت حساس، سنگین و خطیر حوزه نظارتی سازمان در برابر آحاد مردم، برنامه ریزی مناسب و اجرای دقیق طرح های ویژه نظارتی با بیشترین بهره وری لازم، باید در اولویت کاری کارکنان محترم معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار گیرد و در این خصوص رضایت عمومی مردم بر هرگونه آمار ارائه شده ارجحیت دارد.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: سامانه جامع تجارت ظرفیت های خوبی برای رصد انواع کالا از مرحله تولید تا عرضه فراهم نموده و حتما باید در روند نظارت ها مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.
این مسئول افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، از همه بازرسان سازمان انتظار دارم تمامی حوزه های موثر در بازار این ایام را به دقت مورد رصد قرار دهند و متناسب با افزایش تقاضا در برخی اقلام کالایی، در شیفت های صبح و عصر و به طور مستمر در سطح بازار حضور داشته و به روند تامین مناسب مایحتاج مردم کمک نمایند.
انصاری تاکید کرد: فارغ از مسئولیت های قانونی محوله به سایر ارگان ها از جمله جهادکشاورزی در خصوص نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان، معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان آمادگی کامل دارد ضمن پشتیبانی، همکاری لازم با این عزیزان را داشته باشد تا در ایام پیش روی شرایط کنترلی بازار شکل بهتری به خود بگیرد.