آمادگی مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی البرز برای میزبانی از زائران اربعین مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.
مریم یوسفزاده، مسئول مجتمعهای خدماتی، رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت حضرت اباعبدلله حسین(ع) بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است.
وی ادامه داد: برای تحقق این هدف طی بازدیدهای مستمر نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
این مسئول افزود: همچنین باتوجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
مسئول مجتمعهای خدماتی _ رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز اضافه کرد: کارشناسان این ادارهکل در چهارماهه نخست سال جاری 248 بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان داشتهاند که باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز تعداد بازدیدها افزایش مییابد.
یوسفزاده، با تاکید براینکه در این بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.