اجتماعیپر بازدیدها

ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون 686 هزار 783 تماس با سامانه 141 برقرار شده، گفت: از این تعداد 27 هزار و 263 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

علی شادفر با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان ، بیان داشت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.

این مسئول با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه 141، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون 686 هزار 783 تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز تصریح کرد: طی این مدت 27 هزار و 263 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای در این بازه زمانی 9 تماس در هر ساعت بوده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا