اجتماعی

اولویت با رضایتمندی مردم و رفع تنش آبی آیین تودیع و معارفه سرپرستان آبفای بخش آسارا با حضور بخشدار آسارا، مدیر آبفای شهرستان و مدیر بحران آبفای استان البرز، در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سجاد خدری بخشدار آسارا، رضایتمندی مردم و تکریم ارباب‌رجوع را مهم‌ترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران عنوان کرد و گفت: مردم و دغدغه‌های آنان باید در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان قرار گیرد.

بخشدار آسارا با اشاره به شرایط تنش آبی در منطقه، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت مصرف به‌ویژه در شرایط حساس تأکید کرد.

وی همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی، از جمله اصلاح بخشی از شبکه آب شرب روستای سرودار که از مطالبات جدی و به‌حق مردم است، شد.

خدری در ادامه بر لزوم رفع موانع موجود در فرآیند تحویل‌گیری شبکه آب شرب روستاهای غیرتحویلی و تأمین آب سالم و بهداشتی تأکید کرد و خواستار همکاری ادارات، شوراها و دهیاری‌ها در این زمینه شد.

در پایان این مراسم، محمدرضا عبدی به‌عنوان سرپرست جدید آب و فاضلاب بخش آسارا معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا