اجتماعیاخبار ویژهگفت و گو

اضافه شدن 4 مدرسه به استان البرز در هفته دولت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از افتتاح چهار مدرسه و اضافه شدن 42 کلاس در شروع سال تحصیلی جدید همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

محسن پورگلیان در حاشیه افتتاح دبستان شهید نخبه روستا در روستای حاجی بیک نظرآباد بیان داشت: ۱۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۲۰۸ کلاس درس در بیش از ۲۸ هزار متربع مربع زیربنا تا شروع سال تحصیلی به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه اولین پروژه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز به نام دبستان خیری مشارکتی شهید محمدحسین نخبه روستا در روستای حاجی بیک نظرآباد امروز با حضور استاندار البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید، تصریح کرد: در اولین روز گرامیداشت هفته دولت این مدرسه ۶ کلاسه با حدود ۹۰۰ مترمربع زیربنا، با بالاترین استانداردهایی که به لحاظ ضوابط و قوانین فضاهای آموزشی افتتاح شد.

این مسئول با بیان اینکه هزینه این پروژه آموزشی خیری مشارکتی حدود ۱۰ میلیارد تومان می باشد، اظهار داشت: عملیات ساخت این مدرسه در سال ۱۳۹۸ آغاز اما به لحاظ اجرایی دچار وقفه هایی شد و پس از مدتی ادامه یافت و امروز شاهد بهره برداری از آن بودیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از بهره برداری سه پروژه دیگر آمورشی در شهرستان نظرآباد تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و عنوان کرد:: از ابتدای دولت سیزدهم، در شهرستان نظرآباد، ۱۴ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با تلاش همه دستگاه ها و مسئولین مرتبط و خیرین در استان تقدیم مردم شده است.

پورگلیان با بیان اینکه امروز چهار مدرسه با ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا به بهره برداری می رسد، اذعان داشت: در مجموع ۴۲ کلاس درس در ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا تا قبل مهرماه سالجاری در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

فرناز فتحی سرابی / مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا