پر بازدیدهاگفت و گومدیریت شهری

مهار آتش در برج طالقانی کرج شهردار کرج با بیان اینکه حریق برج ۱۶ طبقه طالقانی اطفا شد، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت‌.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مهرداد کیانی، شهردار کرج ضمن اشاره به حریق برج چهارراه طالقانی کرج، بیان داشت: ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز حادثه حریق برج ۱۶ طبقه طالقانی کرج اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳۶ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و دو دستگاه نردبان به محل اعزام شدند، تصریح کرد: آن‌چه در ابتدا مشاهده شد حریق گسترده در طبقات فوقانی بود که با تلاش آتش‌نشانان در کمتر از یک ساعت اطفا شد.

شهردار کرج ادامه داد: این حادثه بدون تلفات جانی سپری شد اما سه نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و سپس راهی بیمارستان شدند و اکنون حال عمومی‌شان‌ مساعد است.

کیانی اضافه کرد: گفته می‌شود علت این حریق، آتش‌سوزی جریان برق در قسمت فوقانی برج بوده است و خبرهای تکمیلی بعد از بررسی کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار داشت: ساعت ۰۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک برج در چهارراه طالقانی مطلع شدیم که با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه این حریق در طبقه ۱۶ یک مجتمع تجاری شعله ور بود که با تلاش آتش نشانان حریق کاملا مهار و اطفاء شد، عنوان کرد: در این حادثه سه نفر از آتش نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت حادثه می باشند.

سمعیی اذعان داشت : برای اطفاء و امدادرسانی به این حادثه ۵۰ نفر نیروی عملیاتی به انضمام ۱۵ دستگاه خودرو امدادی از دوازده ایستگاه به محل اعزام شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا