اجتماعی

۱۲۲ تنها نشان تجاری دارای ستاره خدمت رسانی و استاندارد کشور است مدیر عامل شرکت آبفا استان البرز از بازدید دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفا استان البرز بیان داشت: طی حضور یکروزه مهدی سوری دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران CRM شرکت های آب و فاضلاب استان های تهران ، مازندران ، گلستان و قزوین در البرز ، از مرکز ارتباط با مشتریان آبفا البرز بازدید و آخرین روند خدمات رسانی و پاسخگوئی کارشناسان مرکز ۱۲۲ تشریح شد.

مهدی سوری در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه CRM عنوان کرد : نشان تجاری ۱۲۲ ، درگاه ارتباطی مردم با شرکت های آب و فاضلاب می باشد و تمامی خدمات فوریت محور و امور مشترکین ، از طریق مرکز ارتباط با مشتریان ارائه می گردد.

وی افزود: نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مردمی می تواند موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شرکت های آب و فاضلاب گردد و همکاران ما تمام کوشش خود را در ارائه خدمات شبانه روزی و بدون وقفه، در زمینه تامین آب شرب پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب را بصورت مستمر عرضه داشته و در مسیر جلب مشارکت حداکثری مردم گام بر می دارند.

دبیر و مسئول ملی مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا کشور تصریح کرد: ارزش ویژه نشان تجاری (برند) ۱۲۲ در گرو ایجاد ارتباط دو سویه و مؤثر با جامعه بوده و نقش آفرینی مردم عزیزمان در این بخش ، مثال زدنی است و انجام مسئولیت اجتماعی مردم در قالب تماس هایی که از طریق آن حوادث شبکه آبرسانی و نیز انشعابات غیرمجاز را اعلام می نمایند ، می تواند موجب کاهش هدر رفت آب به عنوان سرمایه بی بازگشت و محدود گردد.

این مسئول افزود: دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت های آب و فاضلاب ، با اخذ استانداردهای بین المللی مراکز ارتباط و نیز بهبود فرآیندهای کاری برای نخستین بار در صنعت آب و فاضلاب کشور ممیزی و با پنج ستاره خدمت رسان طبقه بندی گردیدند تا بتوانند مسیر پیشرفت در خدمت رسانی را با هدف گذاری صحیح طی نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا