اخبار شهرستان هااخبار ویژهپر بازدیدهانشست خبری

پیشتازی استان البرز در احیای واحدهای صنعتی راکد در سطح کشور استاندار البرز با بیان اینکه این استان در سال ۱۴۰۳ حائز رتبه برتر کشور در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال شد، گفت: در سفر اول رئیس جمهور تمام اعتبار تخصیص یافته برای صنایع جذب شد

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح ۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر شهرستان اشتهارد که با حضور عباس علی آبادی  وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در راستای رونق تولید و رشد اقتصادی، صنعت، تجارت و به تبع آن افزایش نرخ اشتغالزایی، بیان داشت: بر این اساس در استان البرز نیز جلسات، بازدید ها و تعاملات در قالب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و… در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری ها و اهتمامی که معطوف شد، استان البرز در سال ۱۴۰۳ حائز رتبه برتر کشور در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال شد.

عبداللهی گفت: در سفر اول رئیس جمهور محترم به استان تمامی اعتبار تخصیص یافته در قالب تسهیلات تولید و صنعت، جذب شد و شاهد توسعه و پیشرفت ویژه ای بواسطه این امر بودیم.

وی افزود: روز گذشته در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی موضوعات و مسائل فعالان اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم جهت حل آنها اتخاذ شد.

استاندار البرز گفت: ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه از جمله مطالبات فعالان اقتصادی استان بود که پیگیری آن از وزارتخانه مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است واحد صنعتی کامل دیزل، مجتمع فولاد و آلومینیوم امید البرز و شرک سبز گلشن تیراژه ۳ واحد صنعتی بودند که امروز سه‌شنبه و در جریان سفر یک روزه «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان البرز، به بهره‌برداری رسیدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا