اخبار ایران و جهاناخبار ویژهاقتصادیپر بازدیدهایادداشت

دهن‌کجی وزارت صمت در اجرای بخشنامه سرپرست ریاست جمهوری! با وجود ابلاغیه ممنوعیت تغییر ساختار سازمانی، جابجایی نیروی انسانی و… تا زمان استقرار دولت چهاردهم از سوی سرپرست ریاست جمهوری، شاهد یک اقدام غیرقانونی وزارت صمت می‌باشیم.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، بخشنامه ممنوعیت تغییر ساختار سازمانی، جابجایی نیروی انسانی و… تا زمان استقرار دولت چهاردهم را در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۲ ابلاغ کرد.

متن كامل بخشنامه معاون اول رييس جمهور به شرح ذيل است:

به موجب این بخشنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تا زمان استقرار دولت چهاردهم از هر گونه تغییر در ساختارهای سازمانی، جابجایی نیروی انسانی و نقل و انتقال اموال دولتی، اعمال آیین‌نامه جدید، تغییر در تعرفه‌ها و عوارض و هرگونه اقدامات خارج از ضوابط و مقررات خودداری نمایند.

با وجود اینکه بخشنامه فوق در تاریخ ۱۲ خردادماه ابلاغیه شده است اما در کمال ناباوری شاهد اقدام خودسرانه سید علی لطفی زاده مشاور ارشد وزیر صمت در جابجایی یکی از مدیران این وزارت بوده‌ایم.

گفتنی است روح الله ارجمندی مدیرکل سابق دفتر صنایع ریلی و دریایی با مدرک دکترای مدیریت تکنولوژی دانشگاه تهران و سابقه دو دهه فعالیت درخشان در صنایع ریلی و دریایی را دارد و از شهریور ۱۴۰۲ این مسئولیت برعهده داشته است

با تخلف آشکار و غیرقانونی احمد آقایی سرپرست معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت از طرف آقای لطفی زاده، محمدعلی حاجی زاده، رئیس گروه توسعه و بازار صنایع ریلی و دریایی با مدرک کارشناسی شهرسازی بعنوان سرپرست دفتر صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت منصوب می‌گردد.

اکنون از عباس علی آبادی وزیر صمت یک سوال داریم که چه کسی باید پاسخگوی اقدام غیرقانونی مشاور و معاون وی باشد !؟

امیدواریم طی روزهای آتی شاهد هماهنگی‌های بهتر و درستی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای بخشنامه‌های سرپرست ریاست جمهوری باشیم و همچنین این دهن کجی آشکار رفع گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا