اخبار ویژهاقتصادیپر بازدیدها

عدم بهره‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان از زیرساخت‌های مناسب برای معرفی محصول رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از استقرار حدود ۴۶۷ شرکت دانش‌بنیان در این استان خبر داد و گفت: اگر هر کدام از این شرکت‌ها حداقل ۵ محصول داشته باشد، نزدیک به ۲هزار و ۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در این پارک تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

در پنجمین نشست کمیسیون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای نوین دانش‌بنیان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز بر عدم بهره‌مندی شرکت‌های دانش‌بنیان از زیرساخت‌های مناسب برای معرفی محصول تاکید شد.

شهریار ظهوری رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های این پارلمان بخش خصوصی در راستای طرح و پیگیری مشکلات فعالان حوزه تولید و صنعت استان به برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اشاره داشت.

وی افزود: سعی ما بر این است که از ظرفیت‌ها و حمایت‌های اتاق بازرگانی از جمله استودیو فاتح برای تولید محتواهای تصویری مناسب از تولیدات و خدمات شرکت‌های زیرمجموعه عضو کمیسیون استفاده کنیم، با این اقدام می‌توانیم اطلاعات کاملی از محصولات دانش‌بنیان تولید استان را در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار دهیم.

استقرار ۴۶۷ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز

در ادامه این نشست مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری میان این مجموعه و کمیسیون سرمایه‌گذاری و کسب‌و‌کارهای نوین و دانش‌بنیان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز بر انجام اقدامات مشترک برای ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه قشر جوان و تحصیل‌کرده استان تاکید کرد.

وی در ادامه خواستار برپایی تور بازدید مدیران مجموعه‌های صنعتی استان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این پارک شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به استقرار حدود ۴۶۷ شرکت دانش‌بنیان در این استان افزود: اگر هر کدام از این شرکت‌ها حداقل ۵ محصول داشته باشد، نزدیک به ۲هزار و ۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در این پارک تولید می‌شود.

در بخش دیگری از این نشست، حسن سلطان‌علی نائب رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان دوره چهارم اتاق بازرگانی البرز، یکی از عمده‌ترین چالش‌های پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان را عدم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای معرفی توانمندی‌های این مجموعه‌ها برشمرد و بر ضرورت و اهمیت آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با قوانین بالادستی مرتبط به این حوزه از جمله قانون جهش تولید تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا