اخبار ویژهاقتصادیپر بازدیدها

البرز در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال پیشتاز کشور است استاندار البرز گفت: در راستای اهداف تعیین شده بویژه احیای واحدهای راکد و نیمه فعال اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و استان البرز نیز در این مسیر پیشتاز بود.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مجتبی عبداللهی در قرارگاه اشتغال استان که روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان و همچنین قیام ۱۵ خرداد، افزود: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم که همواره مورد تاکید بود، کاهش نرخ بیکاری است.

وی ادامه داد: در راستای اهداف تعیین شده بویژه احیای واحدهای راکد و نیمه فعال اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و استان البرز نیز در این مسیر پیشتاز بود.

عبداللهی گفت: از تمامی مسئولان استان انتظار می رود جهت نیل به اهدافی که برای ایجاد اشتغال در هر دستگاهی مشخص شده، با اهتمام بیشتری ورود کنند.

وی افزود: کلید راهیابی افراد به اشتغال، مهارت است از این رو باید در جهت مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان با برنامه ریزی دقیق اقدام شود.

استاندار البرز گفت: ایجاد ارتباط سازنده بین مدارس و دانشگاه ها و شهرک های صنعتی می تواند راهکار مناسبی برای مهارت افزایی و ایجاد اشتیاق جوانان باشد.

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: باید با تمام توان بسترهای حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا