اجتماعیاخبار ایران و جهان

باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارائه دهیم معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فعالیت های شهید آیت الله رئیسی این پیام را برای همه مسئولان داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مسعود علویان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در همایش سراسری معاونان خدمات مشترکین و درآمد شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان او گفت: فعالیت های شهید آیت الله رئیسی این پیام را برای همه مسئولان داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد ادامه دهنده نام، یاد و راه شهدای خدمت باشیم، مطرح کرد: سرمایه گذاری ‌و برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب و تامین منابع مالی پایدار برای شرکت به شمار رود.

علویان صدر اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت افزایش بهره وری در ابعاد ملموس و ناملموس به ویژه نیروی انسانی از مهم ترین مولفه های پیشرفت و ارتقای مباحث خواهد بود. تمامی حلقه های موجود در حوزه مشترکین نیازمند اتصال هوشمند است که در این راستا نظم دهی به ساختار تعرفه ها در قالب فرمول های ارائه شده محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه چارت مشترکین هیچ تغییری نکرده است و با تاکید بر ضرورت مدیریت بازرسی و کنترل درونی بیان کرد: دو مطالعه خوب در خصوص الگوی مصرف انجام شده استو در یکی از آنها مشاور از کل به جزء به بررسی پرداخت، یعنی از مصرف واقعی مردم الگو را تعریف کرد که در جلسات کارشناسی، نظر بر این بود که شاید نتواند بهره وری را به درستی برای ما به ارمغان بیاورد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: پس از آن از جزء به کل پرداختیم، یعنی مصرف هر فرد را در روز به ازای نیازهای مختلف و الگوی بهینه استان ها را به تفکیک احصا کردیم و در مرحله تصویب قرار دارد. موضوع وصول مطالبات در برخی استانها بی نظیر و در برخی استان ها ضعیف است که خواهشمندم از فرصت های مناسب بدین منظور غفلت نورزید.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز نیز در این همایش با بیان اینکه رییس جمهور شهیدمان طی سه سال گذشته همواره به صورت شبانه روزی برای تمامی اقشار تلاش کرد، عنوان کرد: امیدوارم به عنوان سربازان نظام ‌بتوانیم‌ ادامه دهنده مسیر شهید جمهور و سایر دلیرمردان این سرزمین باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش نقش اثربخشی در بهبود ارایه خدمات به مشترکین آب و فاضلاب خواهد داشت، اظهار کرد: تمهیدات لازم در زمینه هوشمندسازی ارائه خدمات به مشترکان در حال اتخاذ بوده و تمام تلاش ما بر انجام اقدامات فنی و مهندسی لازم است تا تابستان را بدون تنش آبی سپری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا