سیاسی

نقش مهم دانشگاهیان در مشارکت افزایی انتخابات ریاست‌ جمهوری معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به نقش مهم دانشگاهیان در مشارکت افزایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه های استان به ریاست مرتضی ولی پوری معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و با حضور اعضا در روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در این جلسه که با محوریت هماهنگی و اتخاذ برنامه ریزی های لازم در راستای مشارکت افزایی در چهاردهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد؛ معاون سیاسی استاندار البرز ضمن تسلیت مجدد شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان گفت: باید دستاوردهای شهید جمهور و دولت سیزدهم به اطلاع عموم مردم برسد تا موجب ایجاد آگاهی و افزایش سطح مشارکت در انتخابات آتی گردد.

ولی پوری افزود: انتظار می رود تبلیغات محیطی مناسب و جهاد تبیین در فضای مجازی دانشگاهی جهت ایجاد شور و شوق انتخاباتی توسط مسئولین دانشگاه های استان در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در انتها تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های دانشجویی و به ویژه بسیج دانشجویی و نیز ایجاد گفتمان های مناسب با انتخاب اصلح و ضرورت مشارکت در انتخابات مورد تأکید است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا