اخبار داغاخبار شهرستان ها

دستگیری باند موبایل‌‌قاپ ها در ساوجبلاغ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگيري 3 سارق موبايل قاپ با اعتراف به 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ علی سليمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره موبايل قاپي و سرقت به عنف در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسي موضوع در دستور ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه ماموران مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود با ماسک و با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهديد آنان با سلاح سرد، اقدام به سرقت اموال آنان نموده و بلافاصله از محل متواري مي شوند.

وي اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي موفق به شناسايي 3 نفر از سارقان مورد نظر شده و پس از هماهنگي با مقام قضائي متهمان را در يک عمليات غافلگيرانه در شهرستان ” نظرآباد “دستگير کردند.

سليمانی تصريح کرد: سارقان دستگير شده براي بررسي بيشتر موضوع به پليس آگاهي شهرستان منتقل و در تحقيقات تکميلي به 4 فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در سطح اين شهرستان کردند.

اين مسئول انتظامي با اشاره به کشف 2 تلفن همراه و يک موتورسيکلت سرقتي از سارقان، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پايان با تاکيد بر اينکه سرقت يک معضل اجتماعی مي باشد، هوشياري و توجه لازم به حرکات سوء اينگونه افراد را يک امر ضروري براي آحاد جامعه در پيشگيري از جرائم ياد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا