اخبار داغپر بازدیدها

کلاهبرداری با شگرف تخفیف ویژه! شخصي که با شگرد اعطاي تخفيفات ويژه در سايت ديوار اقدام به کلاهبرداری 2 و نيم ميلياردي از يک شهروند کرده بود، توسط پليس فتای استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان لطيفی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بيان داشت: به دنبال ارجاع يک فقره پرونده کلاهبرداري از طريق سايت ديوار به پليس فتاي استان، تيم ويژه اي از کارشناسان اين پليس براي بررسي موضوع تشکيل شد.

وي افزود: بررسي‌هاي اوليه ماموران حکايت از اين داشت که مالباخته از طريق سايت ديوار با شخصي ناشناس در زمينه فروش “ام دي اف” آشنا و نام برده با شگرد اعطاي تخفيفات ويژه مبلغ حدود 2 و نيم ميليارد ريال را به عنوان بيعانه دريافت و ديگر پاسخ شاکي پرونده را نداده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگي مقام قضائي حساب‌هاي مقصد وجوه کلاهبرداري شده را مسدود و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي هويت و مخفيگاه متهم مورد نظر را شناسايي کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در ادامه ماموران با دريافت نيابت قضائي به شهرستان شهريار که مخفيگاه متهم در آنجا قرار داشت اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

لطيفی با بيان اينکه متهم پس از اقرار به جرمش با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، خاطرنشان ساخت: شهروندان نيز بايد توجه داشته باشند که نبايد به هيچ وجه وجوهي را تحت عنوان بيعانه به حساب افراد ناشناس واريز کنند‌.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا