اخبار شهرستان هامدیریت شهری

یکی از معابر اصلی فردیس به نام شهید آیت‌الله رئیسی نام‌گذاری می‌شود شهردار فردیس با اشاره به تهیه لایحه پیشنهادی مبنی بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: این مهم در صورت تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر اجراء می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس، ضمن تسلیت مجدد شهادت جانسور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهور و همراهان گرامی وی، اظهار کرد: بی شک خدمات جهادی آیت الله رئیسی در جای جای ایران اسلامی همواره در اذهان هموطنان مومن ماندگار خواهد بود، لذا به منظور قدرشناسی از خدمات و حمایت‌های همیشگی ایشان در مسیر توسعه و تحول کشور و شهر فردیس در صدد هستیم یکی از معابر اصلی شهر به نام شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت نامگذاری شود.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده آیت الله رئیسی در شهر فردیس همچون احداث بیمارستان شهید سلیمانی، افزود: شهرستان فردیس تا پیش از دولت سیزدهم از وجود بیمارستان برخوردار نبود، این اقدام ارزنده از سوی ایشان همواره در یاد و خاطره شهروندان فردیسی ماندگار خواهد بود.

وی از تدوین یک لایحه پیشنهادی با موضوع نامگذاری یک معبر در فردیس به نام شهید رئیسی خبر داد و عنوان کرد: این لایحه در اولین جلسه آتی شورای اسلامی شهر مطرح می‌شود و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا