اخبار ویژهپر بازدیدهاسیاسی

اعلام برنامه حضور شهروندان البرزی در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهروندان کرجی از ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه ۲ خردادماه از مساجد محله هایی که مبدا اعزام به مراسم ارتحال امام بوده اند به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در جلسه برنامه‌ریزی تسهیل حضور شهروندان البرزی در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی گفت: همه ما در استان البرز برای خلق حماسه باشکوه در تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی در تهران تلاش کنیم و در همه برنامه‌ریزی‌ها باید تلاش شود تا حضور تشکل‌های مردمی برای برگزاری این مراسم پررنگ باشد.

وی ادامه داد: برای شرکت در مراسم تشییع از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور هم حضور خواهند داشت لذا باید تلاش شود تا در بحث جا به جایی شهروندان و تسهیل در این موضوع تدابیر و اقدامات لازم صورت پذیرد.

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، مسئول هماهنگی ستاد گرامیداشت با بیان اینکه باید مراسمی در خور شأن و جایگاه آیت‌الله رئیسی داشته باشیم خاطرنشان کرد: مسئولان با تدابیری که انجام می‌دهند باید از ظرفیت‌های مردمی به خوبی برای برنامه‌ریزی در این زمینه استفاده کنند.

وی ادامه داد: دستگاههای خدمات رسان باید با بسیج امکانات جهت همراهی با شهروندان کرجی و البرزی استقرار پیدا کنند و آمادگی کاملی در این زمینه داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهروندان کرجی از مساجد محله هایی که مبدا اعزام به مراسم ارتحال امام بوده اند به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی در روز چهارشنبه 2 خرداد ماه راس ساعت 5 صبح به تهران اعزام می‌شوند و مسوولیت اجرایی آن برعهده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در پایان تصریح کرد: ساعات و نحوه اعزام شهروندان دیگر شهرستانهای استان البرز را پس از برگزاری جلسات متناظر فرمانداران شهرستانها اعلام خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا