اخبار داغ

سارق طلاجات شهروند کرجی گرفتار شد فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقی که در يک فقره سرقت در منطقه فاز 4 مهرشهر اقدام به سرقت طلاجات يک شهروند از منزلش کرده بود، در کمتر از 72 ساعت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سرهنگ پيمان گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت: در پي دريافت پرونده اي مبني بر سرقت طلاجاتي به ارزش يک و نيم ميليارد ريال از منزل يک شهروند در منطقه فاز 4 مهرشهر کرج، بررسي موضوع در دستور کار مامورين کلانتري 21 قرار گرفت و با بررسي هاي اطلاعاتي، ماموران موفق به شناسايي سارق شده و در يک عمليات منسجم و دقيق با هماهنگي مرجع قضائي متهم را در مخفيگاه اش دستگير کردند .

وي  افزود: در بازجويي هاي اوليه با توجه به مستندات گردآوري شده،  سارق به سرقت طلاجاتي به ارزش يک و نيم ميليارد ريال از منزل مالباخته  اعتراف و با کشف اين اموال از مخفيگاه سارق،  با هماهنگي مقام قضائي  همه آن ها به شاکي پرونده تحويل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بيان اينکه متهم پس از تکميل تحقيقات به مرجع قضائي معرفي شد، افزود: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توصيه هاي پليس را مورد توجه قرار دهن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا