اجتماعی

۳۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج آزاد شدند مدیر مجتمع ندامتگاه قزلحصار کرج از آزادی ۳۵ زندانی این مجتمع ندامتگاهی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

اله کرم عزیزی مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج بیان داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت و حضور ۱۵ نفر از قضات دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار و دیدار و گفتگو با زندانیان مربوطه، ۳۵ نفر از واجدان شرایط با استفاده از آزادی پایان حبس به کانون خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات قضایی زندانیان و با هدف کاهش جمعیت کیفری، هیات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار حضور یافتند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج افزود: در این بازدید تقلیل قرار، تعیین تکلیف، رسیدگی دوباره به پرونده قضایی، اعلام محکومیت، آزادی پایان حبس و برخورداری از ارفاقات قضایی برای زندانیان واجد شرایط مجتمع ندامتگاهی قزلحصار در دستور کار هیات قضایی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در این بازدید پرونده ۴۵۰ نفر از متهمان و محکومان مرتبط با آن حوزه پیرامون رفع مشکلات قضایی بررسی شد.

عزیزی تشریح داد: با حضور مسئولان قضایی در مراکز تأمینی و تربیتی می توان در دستیابی به اهداف سازمان زندان ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری اقدام نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا