اجتماعیاخبار ویژهپر بازدیدهانشست خبری

دستگیری ۳۹۰ سارق و مالخر در استان البرز فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام ۲۶ باند سرقت و دستگيری ۳۹۰ سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

سردار حميد هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در حاشيه دهمین نمايشگاه کشفيات طرح ارتقاء امنيت اجتماعی بيان داشت: این طرح طي 72 ساعت اخير در سطح استان برگزار شد که در نتيجه آن 26 باند سرقت منهدم و 373 سارق به همراه 17 مالخر اموال مسروقه دستگير شدند.

وي با اشاره به کشف 41 خودرو و 983 دستگاه تلفن همراه سرقتي از مخفيگاه متهمان، افزود: همچنين در اين طرح 154 عدد قطعات خودرو و .38 عدد لوازم الکترونيک سرقتي نيز کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ارزش ريالي اموال مسروقه در اين طرح حدود 200 ميليارد ريال برآورد شده است.

خداوند با اشاره به اعتراف سارقان اين طرح به 923 فقره سرقت در استان البرز و استان هاي همجوار، گفت: با تلاش هاي صورت گرفته در پليس استان، تاکنون 330 نفر از مالباختگان اين سرقت ها شناسايي شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اينکه امنيت شهروندان خط قرمز پليس بوده و با مجرمان هيچ گونه مماشاتي نخواهد شد، تاکید کرد: از مردم تقاضا داريم در راه مقابله با سرقت پليس را ياري نمايند و توصيه پليسي را به دقت مد نظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان بگذارند

فرناز فتحی سرابی مدیرمسئول پایگاه خبری روزنگار البرز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا