فرهنگیمدیریت شهری

مهربانو، ویژه برنامه روز دختر به میزبانی کرج رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن بزرگ مهربانو در تالار شهیدان نژادفلاح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روزنگار البرز؛

امیر اشتری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، ضمن اشاره به فرارسیدن ایام با سعادت دهه کرامت در سال 1403 و اهمیت نکوداشت این مناسبت های بزرگ مذهبی و همچنین لزوم برگزاری رویدادهای امیدآفرین و نشاط بخش بوِیژه برای دختران و بانوان در جامعه گفت: دختران ایران عزیز به عنوان الگو و سرمایه های اجتماعی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و می بایست اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و شایسته برای این قشر مهم جامعه در دستور کار دستگاه های مختلف فرهنگی قرار گیرد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد رویداد فرهنگی اجتماعی و جشن بزرگ “مهربانو” را در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 19 و در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار نماید.

معاون شهردار کرج افزود: جشن بزرگ مهربانو با حضور و سخنرانی سعید عزیزی، مداحی سجاد محمدی، اجرای هانا ستوهی استندآپ کمدین مطرح خنداننده شو و حضور مژده خنجری و زینب پورابراهیم از مجریان توانمند صدا و سیما، میزبان تمامی علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

اشتری ضمن دعوت از عموم شهروندان محترم و تمامی دختران گرانقدر کرجی جهت حضور در این جشن بزرگ افزود: برنامه ریزی لازم در خصوص تداوم مراسم های متنوع فرهنگی انجام شده و در روزها و هفته های آتی به اطلاع عموم خواهد رسید و به زودی به مرحله اجرا در می آید، تا گامی مهم در جهت افزایش نشاط شهروندی برداشته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا